woensdag 16 juli 2014

Tadaa! (Marja)

Na nog heel veel keren proberen en aanpassen, is het me dan vrijwel gelukt: de taaitaai is klaar!
Ik wil nog even spelen met de hoeveelheid honing en anijs, maar hij is klaar om uit te delen.

Mijn schoonouders hadden me heel lief een zakje met Amsterdamse korstjes gesuurd, zodat ik kon vergelijken. En eerlijk?  De korstjes smaakten helemaal niet zoals ik me kon herinneren! Ze waren veel zoeten en de anijssmaak was veel sterker dan ik me kon herinneren. Maar wat maakt het uit: weer iets wat ik van mijn lijstje kan afstrepen. De vraag is natuurlijk wel: wat wordt het volgende dat ik kan maken hier?

Ik zou van dubbelzoute drop, maar dat lijkt me echt even te hoog gegrepen. Hmm, vegetarische kroketten dan? Of beschuit?

Ik ga me voorlopig denk ik maar eerst eens orienteren op het internet, voordat ik me weer aan zo'n actie waag.


Als je het ook eenmaak onder de knie heb, is het maken van taaitaai een eitje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten