zondag 29 januari 2012

Zwanger (Marja)

Geen zorgen, 4 kids is echt wel genoeg! Maar dit avontuur is steeds meer met een zwangerschap te vergelijken; eerst weet je al dat je dit gaat doen, maar niemand weet ervan. Ik had het idee, dat iedereen het van mijn voorhoofd af kon lezen (bleek achteraf erg mee te vallen...)
 Dankomt  het moment dat je het de omgeving gaat vertellen met alle reacties die erbij horen. En dan ook nog de reacties van wildvreemden, die erg graag ook hun mening over het onderwerp willen geven  (iets in de trant van: zou je het nou wel doen, wat vindt je familie, jij liever dan ik). Ik zit nu in mijn "goede zwangerschapsweken" : de bevalling (verhuizing/vlucht) is nog lekker ver weg, ik heb geen last  van mijn dikke buik (inpakken, regelen bij gemeente etc), nu is het gewoon genieten van een leuke ervaring die komen gaat. Dus ik ben aan het surfen naar lekkere eettentjes, wijntours, oppas regelen voor een avondje uit, route naar walvissen kijken aan het uitstippelen, kortom: ik zit op mijn eigen roze wolk.

Life is nice!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten