woensdag 3 augustus 2016

Maken we nog wel eens wat mee?

Ja hoor, geen gebrek aan actie hier in NZ.
Maar inmiddels heb ik 2 banen, 4 kinderen, 1 huishouden, 2 sporten en nog wat hobbies hier en daar en dan is er ineens zomaar weer een hele tijd voorbij gevlogen.

Eens nadenken, wat is er allemaal gebeurd de afgelopen tijd...

De volvo is er nog steeds. Maar niet omdat we er nog steeds in rijden, maar omdat niemand onze oude auto wil kopen. Dus staat ze nu bij ons in de garage niets te doen, te wachten op een nieuwe eigenaar.
We zijn inmiddels de trotse eigenaren geworden van een knalrood volkswagentje, die zonder problemen ons van A naar B brengt.

De kinderen hebben vakantie gehad. We zijn op vakantie geweest ( daar later meer over) en hebben dat overleefd.
Ik heb een andere baan gevonden en heb ontslag genomen. Ik was aan het trainen voor een hele marathon, maar moest helaas stoppen vanwege een knie blessure. Het is eindelijk winter geworden met echt sneeuw (een week ervoor hebben we nog in Blenheim in een t-shirt rondgelopen, kan zo maar hier).

Zwemlessen zijn weer begonnen. Oudste zoon heeft zich gekwalificeerd voor de selectie in voetbal ( ik weet nog niet precies wat dat inhoudt, maar dat moet ik misschien maar even zo laten denk ik...)

Ik loop hopeloos achter met bloggen, bakken, lezen, sociaal zijn en het huishouden.

Maar verder gaat het prima hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten