maandag 15 december 2014

Kiwi humor?

Over de gehele wereld is het in oktober borstkanker-bewustwordingsmaand geweest.
Nu kun je op verschillende manieren aandacht vragen voor dit bijzondere onderwerp. Denk aan tijdschriften, lintjes, ringen, versieringen, sieraden, haarspeldjes etc.

Maar wij zitten hier in Tapanui tussen de boeren en de boeren doen dat op een manier die beter bij hun manier van leven past.

En dan krijg je dus dit langs de snelweg:


Althans, ik ben er vanuit gegaan dat hij/zij dit gedaan heeft voor dit doel. Maar misschien heb ik het helemaal mis en is dit een vorm van kunstzinnige uiting die de eigenaar in zichzelf heeft gevonden zo tijdens het melken.

Of misschien was het groene plastic gewoon even op en besloot hij het gras in roze te verpakken. Of misschien zat zijn vrouw te zeuren dat dat eeuwige groene plastic zo begon te vervelen ze toe was aan iets nieuws, iets met een moderne twist.

Ik weet het niet, maar het zorgt ervoor dat ik op weg naar huis altijd even moet glimlachen als ik deze stapel zie. Want van gras wordt hier melk gemaakt, dus hoe toepasselijk is het om dat op deze manier neer te zetten.

Of zou de boer op deze wijze willen duidelijk maken dat  voor hem vrouwen net koeien zijn.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten