dinsdag 10 maart 2015

Gemengde gevoelens

Teleurgesteld? Ja, een beetje wel ja.  Opgewonden? Ook wel. Een stukje " deze-kans-is-echt-gemist" is er ook.
Verdrietig? Absoluut ook wel verstopt aanwezig.

Wat si er namelijk gebeurd? We zijn opgebeld door de mensen van Disney: we zouden mogen meespelen in de nieuwste film Pete's  dragon die ze hier binnekort gaan opnemen! Allemaal dus he, de gehele Von Captijn Family ( zo noemt mijn vriendin ons tegenwoordig na een muzikaal optreden op kidzway) was gecast. 

Supergaaf! Maar ja, dan zitten we in Nederland.  En alleen maar omdat een een familielid had besloten om in APRIL te gaan trouwen. Dus daar gaat onze carriere. Maar ja, voor je familie reis je natuurlijk met alle liefde de gehele wereld over om bij de  bruiloft aanwzig te zijn.    Tuurlijk.
Doen we niet moeilijk over.  Zelfs als we eigenlijk liever in augustus hadden gekomen om zo het staartje van de lange, koude, natte en donkere winter hier over te slaan en in het heerlijke nazomer in NL  hadden kunnen genieten van de lange zomeravonden.

Ik doe daar niet moeilijk over. Mij hoor je niet klagen. Ik weet alleen wel, dat in april qua weer er alles kan gebeuren. En net nu we zo'n waanzinnige zomer hebben hier. Nu gaan we van 22 graden over ene paar weken in een klap terug naar 13 graden. Das ook bijzonder.
Tsja.

En zou dat nu echt zo bijzonder zijn, om samen in een echte DISNEY film te spelen? Om eens mee te maken hoe dat allemaal werkt, zo'n Hollywood kaskraker a la Frozen?  Kan nooit veel zijn toch, als het hier gefilmd wordt. Hier dus he, in de hoofdstraat van Tapanui. Achter mijn huis. Dus.
Zucht.

Ik hoop alleen wel voor dat familielid dat die niet gaat scheiden, want Fons en ik zijn al clausules over gemiste carrierekansen aan het schrijven. Dat gaat ee hoop centjes kosten. Ook geleerd van die Amerikanen.

Dus nu ga ik iedereen straks feliciteren die ook in de film zit. En dan neem ik, zoals ze dat hier zeggen: een concrete pill en probeer me eroverheen te zetten.
Gaan nog wel een paar nachtjes slapen duren denk ik......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten