zaterdag 25 februari 2012

Skypen met 3 dochters.....

Vanavond hebben Bente en Eva geskypt met Rosie, de dochter van Dunc (hij heet Duncan, maar ik mag Dunc zeggen na vandaag). Rosie is 8 jaar oud. Ik dacht altijd dat mijn meiden van geklets hielden, maar het kan echt nog veel erger. En voor wie mijn meiden kennen: echt , drie van die is too much!

Zelf vonden ze het geloof ik erg gezellig: er werden vooral veel gekke gezichten getrokken (aan de andere kant kwam broertje van 6 nog in beeld; hilarteit alom), liedjes gezongen, gekkere gezichten getrokken, dansjes gedaan en en meer van die 8-jarige meiden humor. De ouders zijn er wel over uit: als we als familie bij elkaar komen, laten we  twee ouders bij de kinderen achter  en de andere twee rennen weg, om zo hun gehoor ( en gezonde verstand) te sparen....

Het was wel erg leuk om te mee te maken: waar eva op en gegeven moment afhaakte, wilde Bente alle vertalingen weten en alles zelf zeggen. Stoer he! En ze heeft ook nog even wat Nederlandse geleerd aan Dunc en Rosie; de woorden met een g brachten veel hilariteit met zich mee en werden dan ook uitgemolken. Goeiemorgen, goed gedaan, oog, etc. En dan lachen om het hardst...

Bente zei aan het eind van het gesprek, dat ze wilde dat ze er al was. En de beide dames zijn absoluut in voor een volgende skype sessie.
Ik denk, dat ik die avond mijn haren aan het wassen ben (en fohnen, drogen, stylen, krullen) en dat Fons dat wel even kan doen; wie wil er nou niet gezellig quality time met zijn meiden doorbrengen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten