vrijdag 31 augustus 2012

King of the hill ( Fons )

Nog voordat ik in Nieuw Zeeland was ben ik uitgenodigd ( of uitgedaagd ) om mee te doen met de Molesworth run. Dat is een estafette run van 84 km door ruig terrein. Het kan er op 17 november vriezen, maar ook 40 graden zijn en er is een klim van 1300 meter.

De echte gekken die mogen dat alleen doen, maar de meesten doen het in vieren, dus vier keer een halve marathon. Je eindigt bij hanmer springs, een plek met natuurlijke bronnen.

Ik ben alvast maar begonnen met wat heuveltraining en dat is hier in Blenheim al gauw Wither Hills. Dat was dus enorm afzien, maar als je bij het kleinste rondje boven bent, dan zie je dit!

1 opmerking:

  1. Respect, Fons!
    Als amateur hardloopster maak ik diepe buigingen. houd me op de hoogte.
    Groetjes aan iedereen en leuk om jullie blog te lezen.
    Bianca Rooijmans (moeder van Yannick en Sepp)

    BeantwoordenVerwijderen