dinsdag 24 november 2015

Stage

In mijn opleiding die ik aan het volgen ben zit ook een stage.
Maar liefst 40 uur moest ik meelopen met een personal trainer om zo ervaring op te kunnen doen voor straks.
Omdat mensen naar een personal trainer gaan buiten hun werktijden om, hield dat voor mij in, dat ik bijzondere weken achter de rug heb.
En de kinderen... die deden het super. Iedere avond voor de stage dag hadden we een officiele briefing. dat zag er ongeveer zo uit: mama ziet jullie morgenochtend wel/niet. Uit school gaan jullie wel/niet naar papa's werk, waar ik jullie wel/niet vandaan kom ophalen. Dan eten we wel/niet  samen en daarna ga ik wel/niet weer weg.
Neem nou een woensdag. Om 5:00 uur op, een half uur later in de auto en om 6:00 stage. dan van 7-11 werken en van 11-13 uur stage. dan van 13-14:30 werken en van 14:30-16:00 stage. In de auto naar de praktijk, kinderen ophalen en eten koken. Om 18:30 weer in de auto op weg naar Gore, om daar van 19:00-21:00 staget te lopen.

Het is me gelukt om in drie weken 30 uur te draaien. Daarna was ik helemaal gaar. En de kinderen vragen nu af en toe nog steeds waar ze naar toe moeten gaan uit school, de zieltjes...

Maar goed, dit blok is achter de rug. Nu hoef ik alleen maar "gewoon" te leren en te werken. De dagen van 5:00 opstaan zijn achter de rug en ik kan zowaar uitslapen in de weekenden!

Maar om nou te zeggen dat ik zo'n grapje nog een keer zou uithalen..... nou nee.

Als het goed is ben ik over twee maanden helemaal klaar, daar hou ik me maar aan vast!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten