dinsdag 5 november 2013

Wegblokkade (Marja)

We waren op de boerderij geweest bij een vriendin en op weg naar huis, toen we plotseling moesten stoppen. Er waren een aantal dames die de weg overstaken, duw we glimlachten beleefd, wuifden even naar ze en wachtten het af, niet zeker van alle voorrangsregels die hier gelden.

Maar de dames waren niet erg rap en sommigen stopten midden op de weg om ons heel loom aan te kijken , met (ik meen ) een blik van: wat ga jij me in dat volvootje  nou eigenlijk maken?

Op een gegeven moment ben ik uitgestapt om een foto te maken ( wel even netjes gevraagd natuurlijk, want tja zeg, je komt wel op internet!) en om de rest van de dames even tegen te houden. Na even om ons heen gekeken hebben ( er zal maar net een agent achter een bosje wachten en dan blijkt, dat je wat fout gedaan hebt) is Fons snel door gereden. Ik heb de dames bedankt, ben snel in de auto gesprongen (die in mijn herinneringen niet eens stilstond)  en we hebben vol gas onze weg naar huis vervolgd.

Ik moet toch eens kijken, wat de NZ wet hierover zegt. Hebben we goed gehandeld of zijn we ontsnapt aan een mega boete wegens ...wat-dan-ook?


hier de foto's !

Zie je die blik!!

Kijk, zij hadden er de pas in; daar hou ik van!

Achter mij geeft Fons gas om over te steken. Maar zoals je ziet, boezem ik toch wel ontzag in! Komt vast doordat ik zo vaak in de gym ben de afgelopen weken.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten