vrijdag 19 oktober 2012

Rondje hardlopen (Marja)

Hier dan de beloofde foto's van mijn eerste rondje door de heuvels. Op endomondo/google maps ziet het er zo uit:
Onderaan zie je een grafiek met mijn snelheid en de hoogte die ik afleg.

En als je dan niet er overheen vliegt maar over het pad  ploetert (en hier en daar een pauze neemt om foto's te maken), kom je de volgende dingen tegen:
schaapjes in de wei

trailrunning naar boven

bijna boven: Blenheim in de diepte en rechts de oceaan

bovenaan!

deze grijns bleef tot laat in de avond op mijn gezicht; daar heb ik nu de meeste kramp gehad ;-)

uitzicht landinwaarts
Ik heb wel even Fons gebeld toen ik aan het rennen was: moest ik nu rechtdoor het mountainbike pad over of was het de bedoeling dat ik linksaf na het bruggetje het eerste hekje over klimmen moest? En dan is al die moderne techniek toch wel handig....dus het hekje over, verder was er maar een pad naar boven...steil, smal en zonder honden, die mogen daar niet komen. Wel andere renners (toch vervelend als je naar bovenzwoegt, dat ze allemaal zo gemakkelijk de berg afkomen.... het ziet er dan zo profi uit...) en wandelaars; begrijpelijk toch?
Volgende week weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten