vrijdag 12 oktober 2012

Whaaaaa!! (Marja)

Vanmorgen kreeg Fons een sms.... of vrienden van ons welkom waren op de thee.....
Het duurde even, maar toen had ik hem: er zouden daadwerkelijk mensen uit NL langskomen!
De vorige keer in NZ zijn de ouders van Fons langs geweest (twee keer). Ook nu waren ze er weer, maar verder zijn er geen bekenden uit NL langs geweest. Dit wordt voor ons De Eerste Keer...

zo voelde ik me...


Ik weet niet wie er zenuwachtiger is: zij of wij....
Dankzij face time hebben ze alvast een kijkje kunnen nemen in onze tuin, het huis en de kinderen       ( die net zo enthousiast waren als wij..).
En terwijl NL sliep (of waarschijnlijk een poging tot slapen aan het doen was), toog ik naar de VVV om wat folders te scoren.
Toen kwam ik erachter, dat er echt veel dingen te doen zijn hier in de omgeving. Wandelen, walvissen kijken, wijntours (ook per fiets), een dagje de sounds in, trekken, kajakken in de fjorden, met dolfijnen zwemmen, lekker uit eten gaan in een restaurant op een van de vele wijngaarden die de omgeving rijk is, noem maar op.  Het loont toch wel de moeite, om eerst eens even hier rond te kijken als toerist in onze  vakanties..... Dan kunnen we uit eerste hand vertellen wat de leukste plekjes zijn hier in de omgeving..... Ik heb er zin in!
Maar eerst moeten we even de storm uitzitten, die zou komen vandaag. Er zijn weerswaarschuwingen uitgegaan, iedereen moet alles in de gaten houden voor het geval het nog erger wordt. Tot nu toe valt het alles mee, ik ben erger gewend. Maar wat niet is, kan nog komen.... exited it is!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten