vrijdag 21 december 2012

Einde van de wereld (Marja)

Het is hier nu kwart over 10 's morgens. We zitten aan de morning tea en er is nog niets aan de hand. Allemaal voorspellingen hebben we gevolgd via internet, net als de voorbereidingen die mensen hebben getroffen.

Nu lopen we hier voor in de tijd, dus in theorie zouden wij nu al weten wat er gebeuren gaat.
Tot zover dus nog helemaal niets. De zon schijnt, het is nu al 26 graden en de wind is weer lekker warm en waait hard, dus echte verkoeling moet vanuit het water komen denk ik.

Ik heb de kinderen toch ook maar ingesmeerd met zonnebrand en ga gewoon boodschappen doen zo....noem me maar een rasechte optimist! Is toch knullig als ze morgen wakker worden met een knalverbrand lijf...zo sneu...

Maar stel je voor he, dat die Maya's gewoon NZ niet hadden meegenomen in hun idee van het einde van de wereld. (dat is dat landje met die schapen en vogels.....laat maar....kan niks geks vanaf komen.. stelletje sheep shaggers). Dan zit ik morgen te appen en sms-en met mijn vrienden in NL en krijg niets terug, omdat alles vanaf Azie wel gewoon weg is.....

We gaan het afwachten!

Fokke en Sukke waren in ieder geval goed voorbereid:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten