zondag 13 oktober 2013

Nieuwe vrienden (Marja)

We hebben mensen ontmoet, die ik sinds kort tot nieuwe beste vrienden heb gedoopt. En dat heeft niets te maken met het feit, dat ze een mooi huis hebben met een waanzinnig mooi uitzicht. Of dat het zo leuk klikt tussen ons . Of dat ze leuke kinderen hebben. Of van die hele kleine lieve lammetjes die we ook een fles mogen geven.
Of dat we samen een leaseplan hebben opgesteld , zodat we kippen-op-afstand hebben met verse eieren. Of dat je naar huis moet rijden op zo'n coole gravelweg, waardoor je je iedere keer een autocoureur waant in Collin McRae. En dat je dan zo'n gave stofwolk achter je laat.

Of dat ik weet, dat ze veel aardbeienplantjes heeft geplant, zodat er van de zomer heel veel heerlijke, verse aardbeien hebben.

Om eerlijk te zijn, heeft het iets te maken met haar man.
Om nog eerlijker te zijn, heeft het iets te maken met wat haar man heeft en daarmee kan....

Wisten jullie, dat verse stroopwafels, gemaakt in NZ  nog lekkerder smaken dan die wafels die je van de markt kan halen?
En dat die appapraten gewoon in NL te krijgen zijn?
En dat de koekkruimels van die zelfgemaakte wafels nog lekkerder zijn?


Ik hou van mijn nieuwe beste vrienden.....In het Engels zou dat zich vertalen als friends with benefits, hoewel het  dan weer een hele andere lading krijgt .....

Die auto in die stofwolk ben ik.....

... en daarom wast niemand hier zijn auto. Een ritje over de gravel en alle moeite is bedekt in een laag stof!


Dit is Vlek, amper 12 uur oud. Zooooo lief!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten