donderdag 21 maart 2013

Bijna (Marja)

Nog even over Murphy (ik ben nu toch lekker bezig). Ik liep de laatste tijd met wat vragen rond en had hierover een gesprek met mijn schoonvader. Die zei me, dat ik me niet druk hoefde te maken. lekker blijven zoalsje bent, dan komt op een gegeven moment de klapper wel en dan snap je, waar alles goed voor is geweest.
Wijze woorden, nietwaar?

Wat hij niet wist, is dat De Klapper van 10,8 milioen dollar hier in Blenheim is gevallen. In de wijk naast die van ons. Op zaterdag. Bij de lotto.
Waar wij deze week als uitzondering  geen ticket voor hadden gekocht, omdat ik dacht: we winnen toch niets....
Maar dit was zooooooo dichtbij. En ik kon het niet helpen om te denken: als ik een ticket had gekocht, was de prijs MISSCHIEN op mijn nummer gevallen.
10,8 miljoen...

Ik vind murphy stom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten