woensdag 15 mei 2013

Naweeen (Marja)

Het  is nu een paar dagen na de halve marathon en tijd om de balans op te maken: wie is het zieligst?
We hebben alletwee blaren (maar ik vind die van mij toch wel een tikkie groter dan die van Fons). Fons heeft nog wat last van zijn enkels, maar ik heb pas echt veel last van mijn knie!
Gelukkig is de spierpijn aan het afzakken, zodat ik het trappetje voor ons huis af kan gaan zonder in een gekreun uit te barsten.  En het voortbewegen per voet ziet er wat meer uit als soepeltjes wandelen dan als een mix van strompelen en een qusimodo-gang.

Al met al zijn we  dus behoorlijk aan het herstellen, hoewel ik er nog steeds van overtuigd ben, dat ik het echt wel zwaarder heb....

Maar goed , hier nog even de foto's die onderweg van ons gemaakt zijn. En mocht je denken dat ik hte niet zwaar had: ik lachte echt speciaal voor de fotograaf hoor.... niks genieten, puur afzien hier!!

15 km onderweg....

Fotograaf.. snel lachen!

Extreem tandvlees werk zeg ik je.....

Fons on the move!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten