woensdag 20 februari 2013

Byron (Marja)

Al sinds we hier zijn, wilde ik naar de kapper. Maar waar dan? Ik zie hier vrouwen lopen met een kapsel waarvan ik dnek...laamaar...
Maar de tijd ging verder en verder, mijn haar werd langer en pluiziger.... Via via hoorde ik van Byron. Byron is twee jaar geleden uit Engeland gekomen en schrok van de kapsels hier. Hij is zelf kapper en is hier aan het werk gegaan. Toen zijn collega's vroegen wat de haarmode was in Engeland, antwoordde hij: krullen en volume. De reactie was: ach ja, in Engeland lopen ze achter he.... En het is wel een beetje de waarheid: als je maar lang genoeg wacht, komt alles weer terug in de mode. En als je niet weet wie waar in die cirkel zit, kun je altijd van de ander zeggen, dat die achter loopt. Want nu, na twee jaar, zijn de krullen en het volume helemaal hip en trendy geworden in NZ. Ik zit dus goed!
Ik heb met een beetje klamme handen Byron zijn gang laten gaan.... en ik ben zeer, zeer tevreden.  Ik kan mijn haren weer lekker loslaten, de krullen zitten er weer mooi in en ik heb weer volume!
Dus ik kan nu wel  zeggen, dat ik een Engelse kapper heb. Klinkt best wel posh he! Kapper vinden in Blenheim: check!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten