zondag 9 juni 2013

Service (marja)

We hadden het plan om onze volvo te verkopen voorat we naar Tapanui zouden gaan, om daarna een busje te kopen. Maar omdat niemand hier dat wilde doen, besloten we tot plan b: een extra auto huren, met twee auto's daarheen rijden en dan voorlopig de volvo maar houden. Maar met alle weersvoorspellingen, moest hij dan wel nog even voor een grote beurt gaan. Dus we brachten hem naar de garage en later  op de dag haalden we hem weer op.

Ze hadden van alles gedaan, maar het leukste vond ik de kleine verrassing: er lagen twee kartonnen automatten voorin, een zakje snoepjes op de bestuurdersstoel en..... een kotszakje aan het dashbordje vast!

Met de complimenten van de zaak....


Dat heb ik in NL nog niet eerder meegemaakt.... maar eerlijk is eerlijk, die zakjes hier zijn geen overbodige luxe hier. Waar mijn kinderen in Nl wel ok waren tijdens het autorijden ( en ik ook), zijn we hier allemaal beroerd als we naar Nelson gaan. Fons en de jongste niet, maar de rest komt toch altijd met een bijzonder kleurtje de auto uit als we daar aankomen.

Dus heb ik in mijn handtas , naast mijn anti-jeuk middeltjes, zonnebrandcreme, anti-muggen spray en zakdoeken, tegenwoordig ook een voorraad reisziekte pilletje bij me, voor het geval dat. Ik moet binnenkrt toch eens gaan kijken voor een grotere handtas denk ik.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten