zondag 30 juni 2013

Bedankje (marja)

Omdat ik had geholpen met de dansvoorstelling, hadden een aantal kinderen uit de klas van E. een bedank kaartje gemaakt voor de hulpouders , heel lief! En ze mochten helemaal zelf bedenken wat ze erop mochten zetten en voor wie de kaart zou zijn . Ik heb nog nooit zulke eerlijke kaarten gehad en ze zijn me  nu al erg dierbaar. Even een kleine greep uit de collectie die ik met jullie wil delen:

" Lieve Marja, dank je wel voor het helpen van mijn kostuum. Zonder jou had ik moeten dansen in een witte kussensloop (de kostuums waren gemaakt van kussenslopen) en dat was heel saai geweest."

" Lieve Marja, dank je wel voor het verven van mijn rok. Het was nooit goed gekomen als jij er niet was geweest, want dan had ik in mijn onderbroek moeten dansen en dat zou een behoorlijk genante vertoning zijn geworden."

" Lieve Marja, dank je wel voor het verven. Zonder jou was alles in de soep gelopen en was het een puinhoop geworden. Dank je wel vanuit de grond van mijn hart!"

Ik hoop, dat ze in Tapanui dit soort kaarten ook maken. He-le-maal leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten