vrijdag 5 oktober 2012

Berichtjes, je krijgt ons toch niet wakker ( Fons )

Ook al hebben we een aantal keer laten weten hoeveel tijdsverschil er is tussen onze werelden, hoor ik met regelmaat:" nouja, ik wil dan zomaar wel een berichtje sturen, maar ik ben bang dat ik je wakker maak" ( gelukkig, ik was al bang dat ik geen vrienden meer had... :) ). Voor al mijn oud collega's in de nacht; berichtjes of overleg kan nooit kwaad, want overdag zijn we toch wel wakker. Maar ook goed nieuws voor de mensen overdag... we doen onze mobieltjes ( meestal ( en daar ligt de uitdaging )) uit 's nachts en als we dan 's ochtends wakker worden, hebben we allemaal berichtjes!

Bovendien zullen we ook niet schromen om jullie gewoon uit bed te bellen :). Dus laat de berichtjes maar komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten