vrijdag 26 oktober 2012

Hoog in het vaandel ( Fons )

Een paar weken geleden liep ik langs een huis waar de canadese vlag gehesen was en waar een sticker op de brievenbus zat met " no circulars" ( geen folders ) boven een rond gat en " na bad news" op de brievenbus. Dan ben je automatisch mijn held.

Toen ik het vertelde tegen een collega en overbuurman, kreeg ik te horen dat deze man tientallen vlaggen heeft liggen van verschillende landen en elke keer als er iets positiefs te horen is over een land, dan hijst hij de desbetreffende vlag.

Diezelfde collega had mijn enthousiasme overgebracht en wat wil het geval, de man had geen Nederlandse vlag!!! Het heeft niet lang geduurd, maar nu heeft hij hem
Wel en hij wappert as we speak... Omdat er een nederlandse dokter is gekomen!!! Ik heb nog even een briefje in de bus gedaan met een bedankje en met de belangrijke data om de vlag te hijsen. Hoe cool is dat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten