zaterdag 20 oktober 2012

estimated arrival... ( Fons )

Opeens is het dan zover, we hebben een ETA voor onze container... 24 oktober. Das snel zeg. Geen idee wat voor ellende we daarna nog moeten doorstaan ( papierwerk heeft een slechte gewoonte om zich vervelend te gedragen ). Maar alvast een kleine collage van de verschillende schepen waar onze container op heeft gestaan:
MSC Deila , met 366x51 meter de grootste en het begin van de reis
MSC Laura, 300x40 meter. zag ik op de tracking van msc, maar geen idee van waar tot waar

MSC Aniello, 259x32 meter en blijkbaar zo scheef als de hell, als ik dat had geweten
E.R.Darwin , slechts 201 bij 32 meter... pff . deze brengt de spullen van OZ naar Nelson.
wat een HOK
 Als je een tijdje alle schepen op internet voorbij hebt zien gaan, overigens net als bij vliegtuigen, Dan snap ik niet dat ze niet voortdurend botsen en vraag ik me af waarom fossiele brandstoffen gisteren niet op zijn gegaan. Wat een netwerk van verkeer, wow, indrukwekkend.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten