donderdag 4 april 2013

Beroemd in eigen land (Marja)

Een paar weken terug werd Fons op zijn werk verteld, dat er een journalist zou komen die hem en twee collega's zou gaan interviewen over werken in NZ. De praktijkmanager vertelde, dat het de bedoeling was, dat hij zeer positief zou zijn en dat hij zou zeggen, dat hij van plan was om lang te blijven.

Nu laat Fons zich niet snel wat zeggen, dus hij voelde zich op zijn zachtst gezegd voor het blok gezet. Maar hij was niet de enige, twee van zijn collega's waren ook de ... eehh....kandidaat.

Er zijn inmiddels foto's gemaakt en gisteren kwam de journalist. Volgens Fons een broekie van 18 jaar en niet in staat (bleek later) om alle  dingen die gezegd zijn op de juiste manier op papier te zetten.

Maar goed; hij is samen met een Engelse dokter en een Australische collega op de kiek gezet en ze hebben een interview gegeven.
Benieuwd?


Hieronder is de link naar het interview!

stuff.co.nz/docters from aroud the world


En aangezien dit een kleine wereld is, zullen de mensen hem binnenkort wel herkennen, waar we ook zijn.  En mij dan natuurlijk ook, als " de vrouw van.." Ik heb maar alvast een zonnebril a la Victoria Beckham gekocht, want ik heb er natuurlijk geen zin, dat ze mij straks lastig vallen als ik  de kinderen naar school ben of  me herkennen als ik mijn wekelijks voorraad wijn  sta of te rekenen... Nu nog op zoek naar een mooie sjaal om mijn haren te verbergen en een hippe tas die ik naar de papparazzi kan gooien als ze me lastig vallen en ik ben weer helemaal oke om de straat over te gaan. Tsja, het leven van een beroemdheid gaat nu eenmaal niet over rozen he... de last die ik met mee  tors is zwaar, maar ik draag het met elegantie en waardigheid. Maar ik klaag niet, want dat is beneden mijn waardigheid als vrouw van een Nederlandse, zeer beroemde dokter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten