maandag 22 april 2013

Dank je wel (Marja)

De eerste term van 2012 zit er al weer op. Na ongeveer 10 weken school hebben alle scholen in NZ  twee weken vrij. Niets noord, midden of zuid. Het loopt zelfs gelijk met Australie. Dat is wel handig; als je dus op vakantie zou willen gaan naar de Goldcoast of Fiji, zit je in het hoogseizoen....

De laatste dag kreeg ik een briefje van een vriendje van mijn oudste zoon. Zo lief!
Hij bedankte me, voor het rijden naar het schoolreisje. En toen bedacht ik me, dat ik dat de vorige keer dat ik reed, ook al had gekregen. En wat blijkt: hier schrijven alle kinderen een bedankje aan de ouders die geholpen hebben/ gereden hebben tijdens een uitje.
En aan het eind van het schooljaar, geven alle kinderen een uitgebreide morning tea voor alle ouders die iets hebben gedaan tijdens het schooljaar, gewoon, om dank je wel te zeggen.
Ik weet dat de kinderen opgedragen was om iets te doen, maar blijft wel leuk om zo'n lief briefje te ontvangen.   Hij hangt dan ook keurig aan de muur in de keuken! Oh ja, de Tutanekai was de naam van de boot waarop we gevaren hebben.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten