dinsdag 2 juli 2013

Inpakken en.... (Marja)

De afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest met inpakken, schoonmaken en sorteren van spullen. We zitten nu bij vrienden in huis en het dringt nu tot me door, dat we nu echt weer gaan verhuizen. Weer......S. was de laatste tijd erg positief (te positief naar ons idee),  maar vanavond kwam het er bij hem eindelijk uit: hij wil niet weg (net als de andere kids). Jeetje, wat is dit toch moeilijk!
Zo schoon is ons huis al een hele tijd niet geweest....

En bovenop alles, kwam er totaal onverwacht een uitnodiging om mee te gaan met een afscheidslunch voor mij! Ik zit toch meer in de gemeenschap dan ik dacht.
Maar dat maakt afscheid nemen toch wel lastig hoor....

Morgen komen de mannen alles inpakken en donderdag gaat alles de container in. En dan gaan we zaterdag op vakantie! Daar hebben we heel veel zin in en daar gaan we dan maar voor.

Ik moet even zien hoe en wat voor internet we hebben, maar tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten