dinsdag 1 januari 2013

Flying Fox (Marja)

Onze achterburen hebben een acre -tje land over ( dat is ongeveer 4.000 m2) en hebben daar behalve wat schapen, een kabelbaan opgezet. En dan niet zo'n huis-, tuin- en keukenkabelbaan, maar een Kabelbaan... Hier heet dat een flying Fox. Helaas is de kabel te slap om volwassenen te dragen (de buurvrouw had dat zelf uitgetest en had letterlijk op de blaren gezeten), maar oeh, wat had ik daar graag van af gegaan! Met een ladder een hokje in, dan een mega rit naar de ander kant van het landje....super! Ik was echt erg jaloers toen ik ze zag gaan, lachend en gillend... ik wil ook!



Weeeeeeeeeee!!!


Gelukkig gaan we morgen naar Pine Valley. Een van de kinderen is er met school geweest en verzekerde me, dat daar ene flying fox was waar zelfs de juffen op zijn geweest: Yess!!!
Foto's volgen!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten