zaterdag 12 januari 2013

Thuiswedstrijd (Marja)

Vandaag zou het wederom een warme dag worden. Met wat hoge bewolking. Een ideale dag dus , om.... met het treintje van Blenheim te gaan! Twee keer per maand op zondag en in de vakantie iedere dag, is er een treintje dat door Blenheim gaat.  En vanmiddag hebben we er met zijn zessen ingezeten: helemaal leuk! En natuurlijk hebben we weer foto's gemaakt. Dit keer met de telefoon  en niet met ons mooie fototoestel, want die hadden we op een veilig plek thuis opgeborgen (stel je voor dat ie stuk gaat ten slotte... en je wilt ook niet, dat hij te snel slijt...). Hoewel de kwaliteit niet echt super is, krijg je wel een beetje een indruk denk ik!

Maar goed, kijk mee en geniet!
Dit is een museumstuk: alles meer dan 100 jaar draagt die naam...

Langs de opgedroogde rivier richting het centrum

En... we waren niet de enige!

Door een ander deel, langs een rivier waar nog wel water stroomt

Normaal gesproken stroomt hier dus water

Add caption

Cafe Raupo, tussen de palmbomen: aanrader! Bij de P-a-l-m-b-o-m-e-n. dus.. want die groeien hier gewoon

Achter zijn de Wither Hills, waar we regelmatig te vinden zijn

Add caption

Mooie luchten!

2 opmerkingen:

  1. Hey Fons en Marja,
    Gistermiddag lange tijd bezig geweest om jullie blog weer te vinden via google. Sjonge wat gaat daar een tijd inzitten. Ik wist eerder welke tijden jullie hebben gelopen met jullie geren dan dat ik dit blog had gevonden.
    Maar inmiddels ben ik helemaal bij. Vandaag zelfs een 'zomers' gevoel gehad. Zin om even langs de rand van jullie zwembad te zitten. Terwijl het hier vannacht gevroren heeft, haha.
    Ik blijf jullie weer volgen! Leuke verhalen!
    Groetjes Marieke Goedhart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Fons en Marja,

    Eergisteren een hele tijd bezig geweest om jullie blog weer te vinden en daarna om het helemaal te lezen. Erg leuk weer om jullie verhalen te volgen. Ik had gisteren nadat ik klaar was met lezen helemaal een 'zomers' gevoel. Zin om aan de rand van jullie zwembad te zitten, haha. Terwijl het hier momenteel vriest.
    Veel plezier daar verder!
    Groetjes Marieke Goedhart

    BeantwoordenVerwijderen