zondag 16 september 2012

King of de Hill 2( Fons )

Woohoo!! Tijdens de aanloop naar de Molesworthrun, de 84km lange estafetteloop van Molesworth naar Hanmer , zoek ik naar nieuwe training en uitdagingen, want hier wil het niet lekker plat zijn. In de eerste week heb ik in wither hills gelopen en gemerkt dat er nog wat werk te doen was. Vorige week haalde ik de top van een serieuze ronde niet, maar ik zou ik niet zijn als ik het niet weer zou proberen. Helemaal gerend heb ik nog niet naar boven, maar ik heb de 355 meter aangetikt!!!!

Onderweg kwam ik nog wat natuur tegen die geen zin leek te hebben om aan de kant te gaan, wel ongelovelijk gaaf, maar ik wilde over de top, dus heb ik een paar extra klimmetjes en dalingen gemaakt, goeie training zeg ik.

Ik voelde me serieus, king of the hill!!!!!


1 opmerking: