donderdag 23 mei 2013

Kooppie ! (Marja)

Waar je in NL een koninginnedag hebt, zo heb je hier de garage sale om van je spullen af te komen. Ook hier heb je marktplaats, maar daar raak je niet alles kwijt.  Dan is zo'n garage sale een goede optie. Sommige staan aangekondigd in de krant, ander niet. Meestal zie je langs de kant van de weg ineens een bord met ballonnen hangen met daarop de mededeling, dat dan en dan op dat adres een garage sale is.

Een vriendin uit NL gaat binnenkort weg en gaat veel van haar spullen zaterdag verkopen. En ik mag mijn spullen erbij leggen. Dus ben ik (net als een maand of 10 geleden) met een vuilniszak het huis doorgegaan om te kijken, wat er verkocht kan worden.
Uiteindelijk werd het 1 vuilniszak en twee verhuisdozen, geen slechte opbrengst al zeg ik het zelf!

Zaterdagochtend heeft Fons een dagdienst en moet ik met 4 kinderen naar het netball gaan kijken bij E. En dan ook nog ergens tussendoor even kijken bij de sale, zonder dat mijn kinderen daar in de weg gaan lopen of gaan zeuren, dat ik bepaalde spullen niet weg had mogen doen... Wordt nog een uitdaging!

Alles moet weg, komt dat zien!


In ieder geval ruimt het hier in huis wel een beetje op. Er zijn twee verhuizers langsgeweest en die gaan me ergens volgende week een offerte bieden. En dan gaan we de laatste maand in Blenheim al weer in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten