dinsdag 7 mei 2013

Torless Terrace (Marja)

In Wellington is er een straat die Torless Terrace heet. Omdat er mensen het een leuk idee vonden om iedere keer dat bordje te bewerken (als je van de R het schuine streepje weghaalt, hou je Topless Terrace over), besloot de council om er een geheel nieuw bordje voor te maken.

En wat er toen gebeurde is voor iedereen een raadsel, maar ik heb er een theorie over. De council stapt naar de bordjes maker en zegt: maar voor deze straat maar effe een  nieuws bordje. Het oude bordje hebben ze meegenomen, zodat  er geen onduidelijkheden kunnen komen over hoe alles gespeld moet worden. De bordjesmaker heeft er zin in  en binnen twee dagen maakt hij het bordje en hangt hij hem meteen op. De mensen in de omgeving zijn helemaal blij met hun nieuwe bordje, totdat iemand ineens ziet, dat nu op het officiele bord staat" Topless Terrace".
 Tsja, ik denk niet, dat ze Apeldoorn kennen hier, maar dit klinkt me wel  in de oren als een typisch gevalletje van ...

De council wil zo snel mogelijk het bord weghalen en de juiste naam plaatsen, om zo drukte en ramptoerisme te voorkomen.
Gelukkig stond het niet met foto in de krant , met plaatsnaam erbij (Wellington), dus met dat ramptoerisme zal dat helemaal goedkomen denk ik!

Ik hou van Nieuw-Zeeland....

Welke man zou er een exit nodig willen  hebben bij topless terrace........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten