maandag 5 november 2012

Bijna....Ja!!! (Marja)

Vanmorgen (maandag) had Fons toch maar weer eens gebeld om te horen hoe het met onze spullen stond. Hij kreeg te horen, dat de verhuiswagen al onderweg was naar ons huis!
Ik kon gelukkig iemand regelen die vrij was, zodat de laatste bedden, tafels, banken en stoelen in de garage gezet konden worden.
En om 10.30 uur was de verhuiswagen er!
Met 4 mannen werd de wagen leegehaald en mocht ik vertellen waar alle  270 dozen heen mochten. Ik begon met een systeem, maar na doos 100-en-nog-wat heb ik het opgegeven. Zet maar neer waar er plek is, ik zie het wel!
We zijn begonnen met het uitpakken van de bedden van de kinderen, op zoek gegaan naar het bijpassende beddengoed en het speelgoed. Fons had gelukkig na de lunch vrij kunnen krijgen en samen zijn we de rest van de dag bezig geweest om een begin te maken met het opruimen, uitpakken en sorteren van alle spullen.
En wat is dit vreemd! Je bent wel van thuis, komt in een huis wat niet van jezelf is en nu zit je in datzelfde hui met je spullen van thuis! Klopt nog niks van, maar het is wel leuk! Je moet niet op zoek zijn naar iest in het bijzonder (bijvoorbeeld een accuschroefboormachine), want we hebben niets zelf ingepakt en dan zijn het veel dozen die je moet doorploegen. Maar bij iedere doos is het weer een verrassing wat er in zit! Helemaal leuk! Ik wet niet, of ik dat na door 200 nog vind, maar vooralsnog is het een leuk tijdverdrijf.
Nu zit ik op mijn eigen bank bij te komen van vandaag....weer een hobbel gehad.
Fons moet zijn motor nog laten registreren, dat kan pas vanaf maandag. Maar er zit al bezine in, de olie is bijgevuld en hij doet het! Man blij!
De kids vonden het ook geweldig en wisten van gekkigheid niet waar ze allemaal mee wilden spelen! Look, lego! Kijk, Donald Duckjes! Mam, kijk, mijn poppen! Etc etc... ik denk niet dat ze nu al slapen....  de eerste nacht weer in hun eigen bed in een vreemd land dat toch al vertrouwd begint te voelen... Gaaf avontuur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten